Dizajn vizuelnih rješenja

Jednostavnost je od ključne važnosti za većinu postera, grafika... Sve što je potrebno jeste - odlična, kratka i jednostavna ideja. Koristite boldirane (zadebljane) i jasne fontove. Posteri nemaju fukciju štampanih oglasa te u većini slučajeva, korisnici su u pokretu i nemaju vremena za proučavanje i pregledanje složenih poruka. Izražajne i kontrastne boje predstavljaju najbolji izbor. Blizina utiče na čitljivost. Vrijeme utiče na način posmatranja postera. Prepoznatljivost zadržava slike u sjećanju. Upečatljive slike i poznati likovi privlače pogled te ostaju duže u sjećanju. Originalnost privlači pažnju.
 

Info servis i podrška

Od samih začetaka smo gradili poslovanje na sveobuhvatnoj podršci i svakodnevnoj pomoći svim klijentima, bez obzira na veličinu i vrijeme. Raznolikost klijenata i odgovarajuća podrška olakšavaju kreiranje kao i konačnu izradu različitog spektra proizvoda uz najbolji željeni efekt.

Smjernice za print

Ukoliko dizajn vizuala izaziva bilo kakve dvojbe, naša kompanija će ponuditi preporuke koje bi pomogle u usklađivanju sa smjernicama koje su date u nastavku. Mi aktivno podstičemo naše klijente, agencije i ostale stručnjake da prethodno pošalju dizajn radi provjere, kako bi se izbjegli dodatni troškovi ponovnog printa, montaže, apliciranja i sl.

Grafičke pripreme

Grafičke pripreme idejnih rješenja trebaju da budu u jednom od slijedećih formata: PSD, TIF ili JPEG (Photoshop), EPS, PDF i AI (Illustrator), INDD (InDesign) and QXD (Quark), sa rezolucijom 300dpi, omjerom 1:10 i CMYK bojama. Za visoku kvalitetu printa potrebna je minimalna rezolucij 200dpi u omjeru 1:1.